1 kommentar

  • 12 minuter sedan

    En av de snabbast växande webbaktörerna inom finansiella tjänster, Binaly.com, väljer nu att etablera sitt varumärke på två nya marknader – i Sverige och i Nederländerna.

    Verksamheten startade under våren 2016 med fokus på den amerikanska, brittiska, irländska och australienska marknaden, men nu väljer man att ta ett ytterligare kliv och satsa på den svenska och nederländska marknaden.

    – Sverige och Nederländerna har varit pusselbiten som saknades för att få vårt varumärke att etablera sig på de mest attraktiva marknaderna inom det här segmentet. Nu kommer vi i princip kunna erbjuda samma typer av tjänster och utbud på samtliga marknader, säger Daniel Blom, marknadschef för Binaly.

    – Fokus kommer fortfararande ligga på binära optioner, och här har vi stora expansionsplaner inför 2018. Dessa omfattar bland annat utomhusreklam i större städer och vägar. Detta är något som Nederländerna är bra på. I Sverige planerar vi radioreklam och direktreklam, framförallt mot de som redan har ett intresse för finansiella tjänster och produkter. Vi är också intresserade av nyhetssajterna DT/DagensTeknik, Dagens Media och ABC.

    Kortfattat om Binaly

    Binaly lanserades under 2016 i syfte att erbjuda nya såväl som gamla handlare guider inom binära optioner, forex trading och CFD. Målsättningen har varit att informera intressenter och branschmän om de olika handelsformerna och potentialen inom de samma. Parallellt med verksamhetens informativa delar har syftet även legat i information om branschen och vilka operatörer/mäklare som uppfyller kraven för att få bedriva verksamheter i enlighet med nationella lagar. De internationella sidorna omfattar recensioner, guider och programvaror som kan användas i anslutning till näthandel.

    Den nederländska och svenska översättningen av Binaly kommer att lanseras under 2018.

Logga in eller registera konto för att kommentera.